+48 796 89 43 98 info@kipbest.pl

Najnowsze

Najchętniej czytane:

5 i pół pomysłów na sprzedaż nudnego produktu.

5 (i pół) pomysłów na sprzedaż nudnego produktu. Jaki jest gwóźdź, każdy widzi. Do lektury także: Produkty niszowe, czy mają sens w sieci? Jak kiedyś myślałem o mojej własnej firmie, która zajmować się będzie właśnie marketingiem sieciowym, przychodziły mi na myśl...

read more

5 dowodów na to, że strona internetowa jest nadal potrzebna

Mamy 2017 roku, a praktycznie całe życie wirtualne toczy się w mediach społecznościowych. Archipelag tych mediów jest bardzo rozległy. W związku z tym pojawia się zasadnicze pytanie "Czy nadal potrzebuję strony internetowej?". Jeśli prowadzisz działalność na pewno...

read more

10 sposobów na zwiększenie zaangażowania i liczby fanów

Oczywistym jest, że nie każdy ma ochotę wydawać pieniądze na zwiększanie grupy fanów, będąc (często dopiero) na początku kariery (czyt. obecności) w social media. Czy zdobycie fanów w takiej sytuacji jest w ogóle realne? Tak, ale wymaga trochę więcej pracy i więcej...

read more

Zakup fanów w internecie.

Liczba fanów, czyli jak zdobyć lajki. Odpowiedź ma trzy słowa: praca, praca, praca. Zanim do tego jak i ile odpowiedzmy sobie na podstawowe pytanie: po co? Jaką różnicę robi liczba fanów? Liczba fanów a zasięg organiczny. Zasięg organiczny, czyli bezpłatny. Jak podają...

read more

Krytyka – hejt – ban. Czy banować fanów?

Co zrobić kiedy pojawia się pierwsza krytyka i czy jest dobra? Jedni zaliczą pierwszą krytykę w drugim tygodniu działalności fp, inni po roku. Jeśli jednak robisz social media dobrze, to krytyka Cię nie ominie. Każdy admin (czy jak niestety mawia część branży - każdy...

read more

Niezadowolony klient, nie jest zły

Dobry niezadowolony klient to usatysfakcjonowany klient. Dlaczego social media to najlepszy rzecznik praw konsumenta? Ponieważ jeśli firma decyduje się tutaj być, to musi być megaświadoma wagi profesjonalnej obsługi klienta. Każdy niezależnie, czy jest Xem czy...

read more

Produkty niszowe, czyli jak sprzedać lepsze frytki

Popularny zestaw w największej sieci fastfoodów na świecie ma około 1300 kcal! To niemal połowa tego co powinien zjadać chcący schudnąć mężczyzna. Czy to jest zdrowe? Oczywiście, że nie. Czy w takim razie nasza świadomość nt. zdrowego żywienia jest tak słaba?...

read more

Real-time marketing

Real-time marketing, co to jest i czy da się planować. RTM jest czymś co z jednej strony może się bardzo opłacić wizerunkowo, ale z drugiej strony wymaga pracy w sposób ciągły, albo dobrego planowania. Tak wiem pewnie większość "szpeców" się właśnie obruszyło i...

read more

Archipelag social media

Czasami jak rozmawiamy z nowymi firmami można odnieść wrażenie, że sformułowanie social media jest synonimem słowa Facebook, tak jak słowo internet często zastępowane może być przez słowo Google, a kiedyś to samo Google oznaczało tylko wyszukiwarkę. W tym artykule...

read more

Narzędzia do Internetów i social media

Zdarza nam się czasami spotkać z klientem, podszkolić go co nie co, a potem tylko doradzać. Dlaczego ktoś taki jak my godzi się na taką współpracę? Bo dlaczego by nie! W gruncie rzeczy nic nas to nie kosztuje, a dobre słowo potem cieszy podwójnie. Prawda jest taka, że...

read more

Co wrzucać na fanpage lub Facebooka?

Zastanawiasz się Co wrzucać na fanpage lub Facebooka? W poprzednim artykule odpowiedzieliśmy na pytanie “czy każdy biznes może założyć sobie fanapge?” (jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości koniecznie przeczytaj). Również w tamtym artykule padło magiczne słowo...

read more

Czy powinienem założyć fanpage?

Czy powinienem założyć fanapage? Na forach i w grupach fejsbukowych często pojawiają się pytania o sensowność założenia fanpaga dla jakiegoś biznesu. Wśród dominujących odpowiedzi przewija się tak, że nie każda firma w ogóle powinna być obecna...

read more

Najgorsza wpada Social Media za oceanem

Kończy się rok, więc jest to dobry moment na podsumowania i początki. Na podsumowania trafiają w takim razie najgorsze wpadki w social media. Skąd i jak wybraliśmy? Zacznijmy od największej wpadki social media za oceanem, czyli USA. Zdawać się może, że globalizacja...

read more

Narzędzia Social Media

Zdarza nam się czasami spotkać z klientem, podszkolić go co nie co, a potem tylko doradzać. Dlaczego ktoś taki jak my godzi się na taką współpracę? Bo dlaczego by nie! W gruncie rzeczy nic nas to nie kosztuje, a dobre słowo potem cieszy podwójnie.
Prawda jest taka, że w tym artykule bez obaw powiemy Wam na czym pracujemy…

KRYTYKA – HEJT – BAN. CZY BANOWAĆ FANÓW?

Jedni zaliczą pierwszą krytykę w drugim tygodniu działalności fp, inni po roku. Jeśli jednak robisz social media dobrze, to krytyka Cię nie ominie. Każdy admin (czy jak niestety mawia część branży – każdy ninja social media ‚blah’ ) staje wtedy przed dylematem – zostawić? Kasować? Banować?

REAL-TIME
MARKETING

RTM jest czymś co z jednej strony może się bardzo opłacić wizerunkowo, ale z drugiej strony wymaga pracy w sposób ciągły, albo dobrego planowania. Tak wiem pewnie większość „szpeców” się właśnie obruszyło i twierdzą, że RTM nie ma nic wspólnego z planowaniem. MA i basta.